Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2006 19:47 - BTC - Disconnecting People
Автор: uzi1 Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1087 Коментари: 1 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Днес се скъсках от смях.. толкова много лафове се чуват тука, че от доста време насам си ги записвам на телефона, че да има на какво да се смея като удъртея. Даже съм си ги сложил на сайта, но от съображения за сигурност няма да ви кажа кой ми е сайта (въпреки че velvet сигурно вече знае... грешката беше моя).
Първо деня започна с нещастен опит да се свържа с интернет да си прочета пощата, че една колежка ми беше пратила писъмце. Уви... Може да се намирам в центъра на държавата ни, но сякаш съм в най-затънтения край на Нуку Алофа (столицата на една островна група в тихия окена, по-малка по население от населението на Ватикана). Въпреки че сайта на Orbitel широко рекламираше БЕЗПЛАТНАTA Dial-up връзка от 38 града в страната, то, както се казва "на мен ще се падне я спукан пояс, я свирка без топче" - сървъра беше повреден.Нескончаеми опити да се свържа и да намажа няколко безплатни мегабайта - но уви. Родителите ми имат един компютър тук, два компа в офиса, обаче интернет - те явно смятат че това има нещо общо със златното руно. Явно няма да видя скоро нета да тече по кабел, затова реших да напълня гушата на Mtel за пореден път (да се задавят дано) и да използвам GPRS и модема на GSM-а за връзка. Тъкмо влизам, пускам си ICQ и .. ха! изненада - нова версия и задължнително трябва да се изтегли. Ми това са 5 МБ някъде по еди си колко левчета на мегабайт... аааа няма да дам толкова пари на тия кучета. Пак се наложи да разчитам на телефона си и  използвах ICQ-то което имам на GSM-а за да почувствам свободата на словото и информацията.

След това сестра ми - гадна садистка - ми "помогна" да си епилирам краката. Целия станах на червени точици от гадния епилатор. Ама няма само на мен да ми е гадно - хахахах той се задръсти с косми!. След тая малка победа отидохме с малката на пазар... купих си два парцала и отиваме за бански. New Silhouette - синички. Изглеждат добре, а собствената ми сестра каза че имам "апетитен задник" И това пред продавачката, която неохотно си вдигаше панталонките, че и падаха постоянно. Щях да я залепя за щанда с един... След това трябваше да я поглезя и тя си взе бански за 32 (тридесет и два) лева!!! баси харча -  две тиръгълни парчета плат, две чашки и четири връзки и за тия няколко парцала 32 кинта!!! тия лууууди ли са бе.. е нищо - нали ми е сестричка, пък и никога не гледам дясната част на менютата и на артикулите които купувам. Гледам я после, когато трябва да обясня на някоя каква жертва съм направил за нея. Не че го правя често, но реших да видя как ще реагира майка ми, която каза че не би дала толкова пари за такова нещо. Е сестра ми събра очите на всички там на басейна после и почувствах онова страхотно чувство на паране над стомаха, когато знаеш че имаш принос в това което другите харесват, и как само те напира усмивката и вече не издържаш да си сериозен.. лепваш си 18 каратова усмивка на лицето, изчервяваш се (в този случай момичетата си прибират косата зад едното ухо - винаги го правят, незнам защо).

И така.. тъкмо лягаме на шезлонгите и след 20 мин слънцето се скрива. не се показа повече. Дори не успях да се намокря, но за да не съм валат бях намогрен. Хлапетата, които щъкаха наоколо непрестанно ме пръскаха с водни капчици. Така де - поне опитах водата. Е нищо - утре пак.

След това отиваме при баба на гости. Ааа вие не сте виждали баба ми.. страшна е. Винаги такива ги приказва... едно че са нецензурни, второ че ги разказва с такъв акцент и интонация, че се заливаш от смях. Ех, де да можеше да готви като хората....
Ето какви ги чух днес:
"На една жена не и трябва внимание, трябват и достатъчно пари"
"ръцете двете леви, във гъза наврени, а мозъка като аспирин"
Имаше още много други, но просто нямах време да ги напиша .. от смях. А и после ги забравих.

Докато се мъчих с епилатори с онази мацка (за която вече писах) разменихме няколко SMS-а... 68 от моята страна и 72 от нейна. След това си направих труда да питам колко пари е един SMS .. 16 стотинки. Е, тия 10 кинта не ги плащам аз, затова че какво ме засяга. Тия два лева които сега ще изхарча за да прехвърля това съобщение в blog-а си, както и да си проверя пощите - също няма аз да ги плащам. Засега.

Научих няколко нови фрази, които могат да се използват в замяна на думата "яки бомби" или "хубави цици"
това са:
- пищен бюст
- сочен бюст
- големи чашки
е не е кой знае какво, но и това е нещо. Надявам се дамите в блога да дадат още някой друг израз, че да изръся поредната си глупост като взема да приказвам с някое момиче.

Днес се случи нещо ужасно... цяла сутрин не успях да напиша една SQL заявка. Толкова е сложна, че немога да се ориентирам. Използвам два редактора за SQL, но въпреки това се обърквам. Много се разтроих, защото мислех че наистина знам много за този език и имам наистина доста опит. Но зявка която е дълга колкото целия екран!!!! - е за какво говорим бе, бате.. това е звяр направо. И не виждам как по друг начин ще направя заявката. Мислех да направя отделни query-та и после да ги свърша с LEFT(RIGHT) JOIN, но въпреки това нещата стават адски сложни. Много дълги и трудно се манипулират. Ще го измисля някак. То става въпрос за една програма, която пиша за фирмата на баща ми. Става въпрос за обработка на данни за земеделието. Те са арендатори на около 1600 декара земя и понеже имат много хора с които сключват договори, много имоти, много наследници... абе объркана работа. И като тръгнеш да плащаш рента, да си правиш ревизия на договорите или справка за данъчното управление и такива истории еее това е хамалска история да се прави на Excel. Написах програма миналото лято и сега нашите направо се родиха с тая програма. Всичко става за секунди. Обаче понеже те там в деловодството свикват с програмата и искат все повече и повече опции и възможности. Е тази последната справка която я искат е много сложна. Някак ще я правя, но незнам как и кога. А една тяхна колежка от една друга фирма в едно друго място, където имат 5000 декара (!) всичко е на ръка (Excel, де). Преди месец са се молили на майка ми да им даде програмата, обаче програмата е писана специално за нашите и базата данни е вързана "твърдо" (Hard coding) - т.е. нашите данни са свързани с програмата, така че други данни немогат да се въвеждат. И така майка ми е казала че неможе да им даде програмата, защото нямат "чиста" база данни. Аз естествено и казах че нямам нищо против да се обзаведа с 250 Euro, и ще им дам чиста база дании... и майка ми ще им се обади в понеделник :) А то и поддръжка ще трябва... то и затова се плаща :) Какво става това лято.. пак питам аз :) супер много пари взимам от тия програми. Е все още нищо не съм взел, но това е въпрос на време. Не ми се смейте за ентусиазма, сега :( представям си какво е отношението ви към тази ми работа, но дори и да не разбирате от това, не е нужно да се смеете.

Е накрая стана малко като форум, не като личен дневник, но нали си ми е личен дневник и мога да си пиша КАКВОТО и КОЛКОТО ДЪЛГО си искам :)



Тагове:   People,   BTC,   Disconnecting,


Гласувай:
0



1. bambola - ami da
02.08.2006 20:50
Ti si pischesch ,nie go chetem a drug plasta.....tova za baseina samo ne go razbrah. pocheverniavasch kogato se vglegdat v sestra ti? Ne iska mda mislia ako si sa priatelka.... zaekvasch? A za liniata instalirai si inalambra, taka ste imasch vinagi kogato i kadeto poiskasch....vrazka
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: uzi1
Категория: Лични дневници
Прочетен: 31447
Постинги: 17
Коментари: 29
Гласове: 26
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930